Tellimistingimused
Tootekataloogist kaupade tellimisel kehtivad siin kirjeldatud raamtingimused transporditingimuste, kaupade garantii ja tagastustingimuste osas. Soovime Teile meeldivaid oste Tellimistingimused

Tellimistingimused

Tootekataloogist kaupade tellimisel kehtivad siin kirjeldatud raamtingimused transporditingimuste, kaupade garantii ja tagastustingimuste osas.

Klienditeenindus

klienditeenindus pakub abi 5 päeval nädalas, et kõik küsimused kohe vastuse saaksid. Kui mistahes küsimuses abi vajate, kirjutage palun e-mailiaadressile või helistage tööajal telefonile (+372) 53 800 968 (tööpäeviti 9-17).

 

Tellimuse täitmine

Peale arve tasumist, saadetakse pakk Teile 3 tööpäeva jooksul.

 

Hinnad ja allahindlused

Kõik hinnad, ka transpordi hinnad, on toodud käibemaksuga.

 

100% originaal

Garanteerime, et kõik tooted on 100% originaaltooted.

 

Arve vaatamine

Peale tellimuse esitamist kuvatakse ekraanil viidet arvele. Selleks, et arvet hiljem vaadata, on võimalik arve link kopeerida, salvestada brauseri järjehoidjatesse (ingl. favorites või bookmarks) või salvestada arve enda arvutisse .htm failina. Arve hilisemaks taasleidmiseks saadab tellimissüsteem arve lingi tellijale ka e-maili teel.

 

Transport

  • Kaup saadetakse teie poolt tellimisvormis märgitud aadressile lähemasse SmartPosti pakiautomaati.
  • Pakiautomaati kauba tellimisel on transporditasu 2,85 EUR.
  • Kui tellimuses on 4 või enam pakki kohvi, siis saadame tellimuse teile kohale ilma transporditasuta.
  • Müüja ei vastuta hilinemise eest kohaletoimetamistähtaegades, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava ettevõtte protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

Tagastused ja vahetused
Teil on võimalik tooted tagastada 14 päeva jooksul. Tooted peavad olema kindlasti originaalpakendis, avamata ja rikkumata. Tagastatud kauba eest kanname raha tagasi järgmisel tööpäeval samale kontole, millelt ostu eest tasuti. Palume tähelepanu, et avatud ja/või rikutud pakendis või juba proovitud toodet ei ole võimalik tagastada. Samuti on Teil võimalik ostetud toode vahetada mistahes teise toote vastu meie tootekataloogis pakutavas valikus.

 

Privaatsus

Müüja ei avalda ega edasta registreerimisel ja kauba tellimisel sisestatud andmeid (nimi, telefon ja aadress) kolmandatele isikutele. Kui klient soovib kauba tellida posti või kulleriga, siis edastatakse vastava teenuse osutajale kliendi nimi ja aadress, kullerpakkide puhul lisaks telefoninumber ja/või e-mail.

 

Soovime Teile meeldivaid oste.

Kui hindad Rootsi kvaliteeti, siis loe Lindvallsi ajaloost ja kohvisortidest. Saada oma sõnum kontaktilehel.


Lindvalls kvaliteet
Lindvalls on kohvi röstinud 1891. aastast. Viie põlvkonna poolt on röstimisprotsessi samm-sammult järjest paremaks ja täiuslikumaks muudetud.
 


100% araabika
Araabika oad, mis kannavad maitseid tsitruselisest Keeniast, Burundist ja Etioopiast, hapukust Kolumbiast ja magusaid elamusi Brasiiliast.
 


Kontaktandmed
AT Handel OÜ, reg.nr. 12797707,
Päikese pst 29, Nõmme linnaosa, Tallinn, Harju maakond, 10912
Kontakttelefon (+372) 53 800 968 


 

Kodulehe valmistamine aara.ee

Tellimistingimused

Tellimistingimused

Klienditeenindus klienditeenindus pakub abi 5 päeval nädalas, et kõik küsimused kohe vastuse saaksid Kui mistahes küsimuses abi vajate, kirjutage palun e-mailiaadressile või helistage tööajal telefonile (+372) 53 800 968 (tööpäeviti 9-17) Tootekataloogist kaupade tellimisel kehtivad siin kirjeldatud raamtingimused transporditingimuste, kaupade garantii ja tagastustingimuste osas.

Tellimistingimused

www.lindvalls.ee © 2015 AT Handel OÜ » Lindvalls kohvi ametlik maaletooja